2013年1月4日 星期五

燒香草豬仔骨,附食譜-Grilled baby ribs with rosemary,with cream cheese (with recipe)







到而家仲打緊平安夜既食譜,哈哈~無法子,因為由聖誕節開始慶祝到1月,而家人及朋友們紛紛為我準備過生日,加上放了幾天假,公司特別忙呢,所以更新有點兒慢了。

今次介紹的是香草燒豬仔骨,配CREAMCHEESE,只要有焗爐就十分容易,而且出得大場面呢。

呢個豬仔骨同燒芒骨是差不多的,大家可以參考之前燒芒骨的食譜,而點醬可要可不要,用回焗豬仔骨的汁也可以。 舊文連結:燒芒骨

材料:

2人份量 (4條骨)

1. 急凍豬仔骨一磅, (約4條骨)
2. 香草碎及迷迭香適量 (多一點香點)
3. 蒜蓉,2湯匙
4. 胡椒粉,一茶匙
5. 生抽 4湯匙
6. 蜜糖,4湯匙
7. Vermouth 湯 半杯
8. 黑糖,1湯匙



做法:

1. 豬仔骨解凍後,將以上全部材料倒入豬仔骨拌勻,之後放入保鮮袋醃最少4小時,或者放係雪櫃醃過夜。

2. 第2天取出,預熱焗爐200度C, 只把醃好的豬仔骨放上已鋪好鍚紙的焗盤上,掃一層醃汁在豬仔骨上,放入焗爐焗15分鐘
3. 醃汁倒在碗中備用。15分鐘後取出豬仔骨反轉再掃一層醃汁於豬仔骨上,續焗10分鐘
4. 之後再取出,呢個時候豬仔骨應該9成熟,反轉豬仔骨,掃多一層醃汁,焗爐轉高220度C,再焗8-10分鐘直至表面金黃有少許燒焦即成。
5. 最後取出,將焗盤內的燒汁淋上豬仔骨上~或者另外盛起用來作點醬。


(留意豬仔骨有沒有燒焦,如果太早燒焦而又未熟,就要將度數轉低至160度C直至熟透才轉至200度C焗至邊位有少許燒焦。)








平安夜的香草燒骨我就另外用creamcheese加入牛油隔水座溶後混入香草及少許檸檬汁拌性作蘸料。味道也很配~~




沒有留言:

張貼留言