2013年1月12日 星期六

呀嫂出招-杞子龍眼肉淮山花膠鮑魚燉雞湯及蠔皇花膠鮑魚拌唐菜-附食譜


生日飯,有家人幫你準備,煲靚湯大家齊齊飲,一定比出面索價幾千元每人得一碗湯的更好更珍貴。

今次嫂嫂燉呢個花膠鮑魚雞湯更是落足料,淨係見到燉左一日,都已經流曬口水及十分滋陰養顏。





材料:
鮑魚10隻 (我們用急凍的,不用太大隻)
花膠8大條
雞一隻
枸杞 適量
龍眼肉 適量
淮山 適量

處理,

1.  雞洗淨斬4件,雞用水滾後汆水。花膠用水浸一晚洗淨,鮑魚解凍洗淨,枸杞,龍眼肉,淮山洗淨。
2.  我們家用大燉鍋,所以加入清水加所有材料用大火燉1小時後轉中火2小時後轉最細火由他燉5小時或直至食用時。
3. 飲用時下鹽調味即可。

呢個就係花膠鮑魚雞湯的做法,無燉盅就用大火滾一小時後轉細火三小時或以上,入味即可。不要開太大火,唔係好快無曬湯。









我們家喜歡盛起湯渣食用。不過今次有鮑魚花膠,當然不要浪費,一雞兩味啦,整個蠔皇花膠鮑魚拌唐菜

十分簡單,材料就是煮好的花膠鮑魚,小唐菜,蒜粒,蠔油。

1. 燒熱水,加1茶匙油,1茶匙鹽,加入洗好的小唐菜烚熟盛起擺盤。
2. 依次將花膠擺到菜上,之後放鮑魚。
3.燒熱鑊下油,加入蒜粒炒香,加入兩湯匙蠔油,炒勻,加入 已攪拌的生粉加水,打好芡後倒在花膠鮑魚拌唐菜上。







沒有留言:

張貼留言