2012年11月16日 星期五

Wonder Wall 片語紀錄

我很欣賞及尊敬一些國家的搭車文化。

例如台灣韓國的地鐵上標有博愛座位的 (擺明就係叫你讓座架啦!身體健全既你地班老中青!),就算旁邊座位坐滿了,但乘客都不會去坐那些博愛座的。


這是很好的習慣。但基本上只要見到有人需要甚至只是後生如我拖著一個3歲小孩,他們都會自動讓位。 其實我不需要的,但他們體諒我。


 情況放到香港,不需要做到無位坐都唔坐博愛座,但起碼你坐左時,多留意身邊有冇人有需要先得!!更過份的是無論巴士地鐵,大把人坐左落去唔願起身,見到有老人家大肚婆,手抱小朋友既,一概扮睇你唔到。


香港人....當你鬧強國人時,請照照自己,五十步笑百步。


 一個讓位,坐少一陣就可以幫到別人,為什麼你要扮睇唔到呢....如果你仲要係讀過下書做左幾十年人會教小朋友對大人要有禮貌而你居然唔識以身作則時...替你汗顏。


呢個情況有幾普遍,諗都諗到~

沒有留言:

張貼留言