2016年9月7日 星期三

【中秋簡易食譜】和風抹茶紅豆雪糕月餅-附食譜




每年中秋都會有各式各樣的月餅賣,但米媽就喜動手做月餅與家人朋一起分享,來得更有意思。



近年中秋都是熱辣辣咁過,所透心涼又食極唔漏既雪糕月餅一定係首選啦~~想食既話買一盒只有4件月餅都要2百幾蚊….食一件又唔夠喉兩件又肉赤除非買一盒7件雪糕月餅,但係要4百幾蚊,幾貴下呢,講到底都只係朱古力同雪糕既mix & match….

,想食,你都做到,而極簡3樣材料4個步,幾十蚊就得!想食咩味,咩餡,咩配料,咩形以及朱古力既甜度都由你揀!

米媽今次就揀左完美既配搭,用比利時70%黑朱古力包住香濃抹茶雪糕,用北海道紅豆蓉做餡。一咬下去有脆皮黑朱古力既表層,而黑朱古力既苦又同入面抹茶雪糕既香滑同紅豆既甜互相中和..一脆一滑,一苦一甜,真係好夾同好好味~~~ 難唔難整?零難度,包成功!


材料: (4個份量,每個雪糕月餅約50克重)
1.    70%黑朱古力粒—90 (份量隨意,視乎你用的模具大小)
2.    抹茶雪糕--- 100
3.    紅豆蓉—20
4.    矽膠模—1
做法:
1.    先將黑朱古力隔熱水座溶。
2.    把適量黑朱古力溶液薄薄一層平塗滿整個模具內沒有空隙,放入雪櫃雪5-10分鐘至凝。抹茶雪糕可這時從雪櫃拿出回軟。
3.    把矽膠模取出,將抹茶雪糕加入模具中,倒至6成滿,將紅豆蓉平4份放在雪糕中間,之再將雪糕倒至9成滿覆餡料。把模具放入冰格冷藏約1-2小時直至雪糕變硬身。
4.    將模具取出,把剩餘朱古力重新隔熱水溶後倒入模具內填平。放進冰格冷藏至完硬身便可取出脫模。 (冷藏時視乎模具大小,平均約兩小時)


 材料就咁多~

 先將黑朱古力隔熱水座溶。
 把適量黑朱古力溶液薄薄一層平塗滿整個模具內沒有空隙

 放入雪櫃雪5-10分鐘至凝。抹茶雪糕可這時從雪櫃拿出回軟。

 把矽膠模取出,將抹茶雪糕加入模具中,倒至6成滿,將紅豆蓉平4份放在雪糕中間,之再將雪糕倒至9成滿覆餡料。把模具放入冰格冷藏約1-2小時直至雪糕變硬身。



   將模具取出,把剩餘朱古力重新隔熱水溶後倒入模具內填平。


 放進冰格冷藏至完硬身便可取出脫模。 (冷藏時視乎模具大小,平均約兩小時)

 放進冰格冷藏至完硬身便可取出脫模。 (冷藏時視乎模具大小,平均約兩小時)

話咁快就完成喇~~~


米媽教路:
1.       記得先把模內填滿朱古力,之後雪糕,之後朱古力,每一層都是充分凝固才可再放入另一層材料,不然就會混和在一起。
2.       朱古力溶液不夠,可以再重新製作,隔熱水座溶就可以
3.       朱古力皮可以視乎喜好加入乾果碎,例如花生粒,杏仁粒,增加口感。
4.       雪糕口味,餡料亦可隨個人喜好。

米媽的中秋節食譜,多多支。祝願各位中秋節快樂,世各地和平,所人都可一家團,賞月共渡好時節。


米媽更多中秋月餅食譜可按以下連結:

食譜版權: SICI CHONG
https://www.facebook.com/sicikitchen/



沒有留言:

張貼留言