2019年3月31日 星期日

【米媽的育兒苦與樂.】將責任還給小朋友




今日,米媽俾左一個新既責任俾米米。
自己負責聽鬧鐘起床。

因為米米想要麻麻既鬧鐘。所以米媽同米米講,有鬧鐘就係代表要自己起床。唔駛再有人黎開門叫起床。 米媽問米米做唔做得到。米米為左個鬧鐘,亦都為左賦予既新責任而興奮。
今日去完飲茶返黎,沖完涼講完故事訓晏覺,米米叫米媽幫手教鬧鐘3:30 佢提我地唔駛叫佢起身,佢自己會起身的。 (平時米米唔叫的話可以訓到4點) 今次真係3:30就起身,著背心,大概理好自己的床,就走出來找我們了。
米米話聽朝返學都較鬧鐘,等佢自己起身。
呢個真係要拭目以待😂😂👧🏻 慢慢來,有開始就會養成習慣。一個自然而然屬於自己的習慣。
更多米媽日常及介紹,可以去米媽IG & FACEBOOK: Sici Chong
👉🏻https://instagram.com/sici_chong



沒有留言:

張貼留言