2019年3月21日 星期四

【米媽孕記】米米的童言童語


米米知道了小吉吉的存在後,好多令米媽覺得好幸福既童言童語
每日都會問
小吉吉係肚度做緊咩
小吉吉食緊咩
係咪你食咩佢就食咩
佢你去廁所佢就去廁所

每日好多時都會諗起小吉,媽咪,不如我啲衫留返曬俾小吉吉,咁咪唔駛買。

米:媽咪,不過你差唔多生之前,我地去買一樣玩具俾小吉
米媽:好呀,我地到時去揀睇下有咩要玩既玩具買俾小吉
米:買咁多,好浪費,一樣夠喇

米米:媽咪,第時小吉出世,不如bb床係我房,我幫你照顧佢
米媽:唔好,到時媽咪聽唔到bb喊點算。
米:咁我會起身去你房叫你過黎幫手

米: 媽咪,不如到時我幫手換片,餵奶🤱🏻
米:媽咪,不如到時我幫手整糊仔佢食

🥰米媽會問佢,如果妹妹到時要玩你啲玩具,你俾唔俾
米: 俾曬佢
米媽:如果佢搶呢
米:咁我玩第樣
米媽:如果佢撕爛你本書,咬爛呢
米:..啲紙唔食得落肚,媽咪,我地去買我細個果啲布書俾妹妹,妹唔好
🥰

每日,米米都會有好多自己玩緊既玩具,拎俾米媽,媽咪,呢個我送俾妹妹,你幫我留起佢,到時俾佢。

每日,米米都會想摺啲船仔俾妹妹,(佢淨係識摺船仔😂😂,以佢既氣勢一次過摺十隻,到生時,可能成屋都係紙船,所以俾米媽制止左😂

而家米米話要畫本故書書送俾妹妹,題目叫小吉與家姐~🥰每日畫少少,到時出世講佢聽。

每日,米米都好開心小吉同媽咪一齊去接佢返學放學,米米每日都唱歌俾妹妹聽😊

#米媽的幸福就是成就米米的手足愛
#米米4歲半
懂事細膩的情感同性格。
#小吉吉你要健康長大米米家姐等住你
😊

更多米媽日常,可以去米媽IG: Sici Chong 
👉🏻https://instagram.com/sici_chong











沒有留言:

張貼留言