2019年3月21日 星期四

【米媽孕記】關於孕婦運動



Happy Monday 😊🤰🏼☀
米米終於好返曬,跳跳紮咁返學喇~~

關於孕婦運動,照著自己的生活習慣,有運動習慣的,可以繼續,但量力而為,🈲不要勉強不要勉強不要勉強,身體向訴你要休息時就休息。但精神飽滿時,就不要用懷孕為藉口完全唔郁呀。咁樣反而對身體唔好。

⚠️而無運動習慣既,真係唔好睇人做到你又突然走去做你從未做過既運動,但可以去散步🚶♀️,去做孕婦🤰🏼瑜珈🧘🏻♀️,拉筋,強化腰同臀部,對孕婦及胎兒是很有益的。

米媽其實孕期頭三個月,都無任何妊娠反應,要說的就是發冷,陀米時都是會發冷。記得聖誕節🎄米媽在鄉下時瘋狂運動嗎,原來那時已經有了小吉吉👶🏻 不過不知者不罪😂😂

👉🏻🤰🏼回到香港後,米媽一知道有了小吉吉👶🏻,就唔敢輕舉妄動,暫停左運動,當然,一切小吉為上,米媽愛運動也只是為身體健康去做的。所以那時先咨詢教練,再咨詢婦科醫生👨🏼⚕️,他們都一致認為是一直有的運動習慣,不用暫停,可以照做。 但就要調整運動的方向,重量,強度,以及一些動作避免就可以了,唔通陀著個肚都走去練腹肌咩😂😂正常common sense 

所以米媽好開心,米媽想做個快樂,健康的孕媽媽👩🏻。因為運動確實強化了米媽的膊頭背部,頭痛走了。 為了孕期,不要再有頭痛,一些上半身的肌力訓練也是可以持續進行的。

米媽不會介意懷孕令自己辛苦練來的成果白廢,也不會介意因爲孕期令身形改變而影響心情!因為懷孕🤰🏼就是以胎兒為重!🥰😊👶🏻👉🏻
不過,米媽感恩自己之前一年儲下的訓練以及正確的運動知識可以在現在發揮作用,陀得更健康。

🤰🏼孕期初期,米媽大大減低強度,當暖身般做運動,輕鬆的。除了輕鬆的有氧運動外,轉了只做上半身的膊頭,背部器械訓練。

不過頭三個月米媽不是很有空去運動就是了。因為米媽又要忙教班,記得足足18人的蘿蔔糕班嗎,那時米媽已經有小吉了~之後又忙著整蘿蔔糕,砌年糕,煮新年飯,一切新年飯局等等,忙到自己都唔覺自己係頭三個月😂 加上為了保護小吉吉,米媽無同任何人講有左,所以又無得特別待遇呢😂😂😂

最後米媽想說既係👉🏻
對孕媽媽來說,不是什麼都不做,盡情吃喝,就是對孕媽胎兒好的。 適當的運動,可以令孕婦🤰🏼有足夠的體力,肌肉彈性,強壯身體去支撐胎兒,可以令孕婦開心,也可以令胎兒感受到做運動時的開心心情呢,✅🤰🏼最重要可以大大減低孕記不適。⚠️ ⚠️記著,散步也是一種運動! 尋求適合自己的運動快樂健康的陪你渡過整個孕期。

如果大家想知多啲 孕期的身體變化,飲食,安胎方法,營養補充米媽會另文分享。 😊🙋🏻♀️

題外話,米媽頭三個月食得太放肆,重左6磅,婦科醫生👨🏼⚕️好直接話話個肚係我自己既,唔關小吉吉事😂,小吉得5安士😂,勒力控制飲食,唔係之後飲糖水時就大鑊😂😂

#米媽多得米米已經愈黎愈強大
#又係果句出場
#為母則強
😂
#今次陀同第一次陀又真係唔同心情
😂

更多日常生活分享可以follow 
米媽Instagram: Sici Chong


沒有留言:

張貼留言