2019年4月12日 星期五

【米媽孕記19週 】手敏感發作&剝智慧齒




米媽呢星期過得很痛苦呢。係物體上的痛苦。
上星期六米媽一直有的手部皮膚過敏又發作,
那種又痕,又腫又刺痛,完全唔掂得任何野的感覺真的非常辛苦。
因為皮膚醫生週末無開,所以星期六日,只能不斷用兩個冰袋敷住手,開住風扇仔吹住對手,訓覺時都一樣,開大冷氣,風扇對住手吹等到佢凍到無知覺無咁痕同痛。
等到星期一睇皮膚醫生,搽藥膏,到今日先終於好7成。但仍痕同紅腫。對手唔可以係冷氣外,或者變返室溫,唔係就會痕返。 米米呢星期見親米媽咁,一直叫米媽係房唔好出黎。米媽去接佢時,佢第一時間係拎起我對手指,係咁幫我吹。問我仲痕唔痕。
呢幾日米媽牙痛到訓唔到覺,前兩日睇過一次,只係話發炎,無蛀牙,開漱口水,原本想開抗生素,後尾醫生又話都係唔好食。米媽諗住盡量唔食就唔食,唔想影響到小花。
今日痛到去睇第二個牙醫。牙醫話米媽隻智慧齒蛀得好犀利,食抗生素都無用。要盡快剝左佢。因為唔係啲菌有機會經血液帶到俾小花。
於是問左婦科醫生話可以照X-ray 同局部麻醉,米媽就話咁晏啲就照剝啦。只要唔影響到小花就照去。
米媽打俾米米,同米米講低米媽要晏少少返。因為牙痛要剝牙。
米: 咁係驚唔驚
米媽:媽咪驚。
米:你怕唔怕痛呀
米媽:媽咪怕呀。
米:咁小花怕唔怕痛呀。
米媽:怕呀。咁點算。
米: 唔好怕,你同小花都忍耐一下就好喇。
你幾時返黎呀。
米媽:我係你晚飯時返到黎喇。
米:媽咪,咁你加油,我訓醒晏覺等你返黎。love you 午安。
多謝你米米,錫住米媽小花。每晚訓前都唱歌我地聽。又照顧米媽。
陀一胎唔易,第二胎都唔易,每一胎都有機會身體出現唔同狀況要去決定點應付,點解決。 做媽媽既,肚內有一個,最怕就係驚做既任何決定會影響到佢。痛唔係最辛苦,影響到佢先係最痛苦。
快啲剝完牙,手又快啲好返曬,做返個開心媽咪😭
(正面啲諗,好在及時睇醫生,係4-6個月期間可以剝牙,唔係過左後就無得做又可愛影響到小花花😊👊🏻
牙醫係咁問我駛唔駛聽日先剝,等都公黎陪住我。米媽話唔駛啦,唔駛麻煩老公,佢做緊野。我自己搞得掂,醫生都呆左😂
後尾米媽同米爸講米媽要剝時,米爸自己提出等陣要黎陪米媽。😊
更多米媽日常及介紹,可以去米媽IG & FACEBOOK: Sici Chong
👉🏻https://instagram.com/sici_chong


沒有留言:

張貼留言