2019年4月25日 星期四

福建家鄉潤餅菜食譜






米媽是福建人,每年清明節,爸爸👨🏻一定會煮潤餅菜拜完山後一齊食的。
今年想食,就要自己整了。 不過米媽懷孕🤰🏼,唔食得海鮮,所以其中兩樣勁鮮味的煎蠔餅及炒蟶子就沒準備。 (如果唔係,一定一定要加先勁好味!)
今年有小米陪米媽去街市買材料,福建特有的潤餅皮及配料一定要賣福建店才有的。 昨天清明節幸好有開,太幸運。
整潤餅菜的配菜要有:
潤餅皮,麻仁佬,油酥海苔,炒花生碎拌砂糖
餡料:(每樣材料要獨立先炒好)
紅蘿蔔刨絲炒軟,
荷蘭豆切條炒軟,
椰菜花炒軟,
豆干煎香後切幼條,
豬肉丸切片炒香,(今次沒另外炒,等集體炒時先炒)
雞蛋煎成蛋皮切絲
五花腩洗淨滾水灼熟撈起切細條。
蠔仔洗淨瀝乾落蒜仔蕃薯粉煎成蟲蠔餅切幼條,
蟶子用蒜頭薑炒熟去殼切幼條
以上準備好後,就可以逐樣混合炒勻下調味。
1. 先用油炒五花腩微金黃,再下豬肉丸炒,再下荷蘭豆,椰菜花,紅蘿蔔絲,,蠔餅,蟶子,豆干,蛋絲。下鹽調味(喜歡可下少許雞粉)
2.
成盤就完成了。
3.
吃時傳統喜歡用潤餅皮,加入油酥海苔,花生碎,麻仁佬,再加入餡兒捲起手拿著吃。
4.
吃完配一碗清稀白粥。
5.
以上就是米媽家記憶中的潤餅菜。家家戶戶自有不同。因為大家都好奇,所以米媽趁著今年要自己動手,也趁著米米一起製作別具意義就紀綠下。希望你們喜歡米媽分享😊












那年紀錄下米公公的潤餅菜連結: http://siciwonderwall.blogspot.com/2013/04/blog-post.html
因為太多片放唔到fb,其餘片去ig story ~
米媽將今次潤餅菜既詳細步驟圖同米米炒既步驟影片放曬落ig story 同精選,方便大家搵~
更多米媽米米日常及介紹,可以去米媽
IG: Sici Chong
👉🏻https://instagram.com/sici_chong


沒有留言:

張貼留言