2019年4月24日 星期三

【米媽孕記21週】Treat myself good day 🤰🏼🏋🏻‍♀️🧖🏻‍♀️




媽媽的想法:🌈🌟treat myself good day. 有時唔係理所當然,因為,係對自己好之前,你更加想對別人好,考慮別人先。因為,見到自己關心,愛既人好,比你對自己好更令你滿足。

今日,米媽決定做一日可以令自己快樂,解壓同放鬆既事情 其實應該點講呢?

米媽一直都覺得好快樂。但懷孕後,就係唔知點解覺得樣樣都做得唔好。控制唔到自己既飲食,身體同埋情緒。做唔到好似以前咁好,咁有體力。

米媽係唔識停落黎既人,有時間都好想陪係米米身邊,唔會想米米自己係屋企,就算我地兩個係屋企,米米自己玩,米媽都好想係同一個空間度。 唔會想無米爸係度既情況下,自己出去做野。 如果得米米自己同姐姐係屋企,米媽又自己出去做野,米媽就會覺得自己做得唔夠好,要米米留係屋企唔知做乜咁。 呢個可能係媽媽既心態。放唔低小朋友,亦都唔放心交俾其他人,亦唔忍心米米自己一個係屋企無更好既陪伴。

所以,米媽平時自己既時間都係偷米米返學,訓晏覺,或者夜晚訓覺後。 今次,可能陀住小花,身體方面唔太受自己控制,又腰痛訓得唔好,皮膚差,情緒又成日自己呢埋一邊低落,咩都無曬心機,用食去填補。另一邊又會好擔心小花,自己陀得唔夠好,孕媽荷爾蒙又改變左,個人變得控制唔到個生活節奏同習慣。

💕所以,前兩日米媽同大家終於講左俾大家知,米米媽都有失落既時候。果日決定重整返自己既生活,心情💪🏻 要令自己開心,相信自己可以將小花陀得好好,相信自己可以將米米,家人,自己都照顧得好好。 於是,就安排左今日。就今日,米米雖然仲係假期,但米媽今日決定出一出街,安排時間俾自由差滿電,真係對自己健康同身體好啲。

做媽咪👩🏻既就係咁,做之前都要安排好米米一日既活動先。🥰🐵🐒🐷

👧🏻就係米媽叫左米米朝早起身先自己畫線條遊戲,揀佢中意睇既書睇,之後睇完自己去拎生字卡讀一次俾麻麻聽,英文就讀俾姐姐聽。之後就去叫鄰居兩姊妹過黎玩,同埋食晏。 米米沖涼🚿訓醒晏覺米媽就返屋企喇😊😊☺️

米媽今日行程好豐富,朝早帶米爸去代食米媽想食既冬陰米🍜。米媽望住佢食都開心😛

之後,米媽就去做運動。一小時完全投入去運動,聽住歌好解壓。🏋🏻‍♀️ (因為米放足兩星期假,所以米媽都無出去運動)再返屋企沖涼🚿,同米米食晏晝,等米訓晏覺時再出去做孕婦🤰🏼按摩💆。米媽好需要,因為條腰同小腿唔舒服左好耐。最後,係米訓醒晏覺時,米媽就🌈🌟叉爆電返屋企喇🥰🥰

媽媽👩🏻們,懷孕🤰🏼過程一啲都唔容易,有時荷爾蒙影響亦唔到你控制,但我地可以選擇愛自己多一點,令自己開心一點,咁先可以令肚入面既小寶寶感受到媽媽既愛。

大家一齊加油💪🏻。米媽亦多謝你們一直以來都係度支持打氣。感恩。😊

#米媽孕記
#21

更多米媽日常及介紹,可以去米媽IG & FACEBOOK: Sici Chong 
👉🏻https://instagram.com/sici_chong


沒有留言:

張貼留言