2013年9月12日 星期四

Tips 分享:中環凍肉鋪首選~勝興急凍鋪



同靚婦們係中環食個LUNCH,飯後活動當然係SHOPPING,不過我地係WET MARKET SHOPPING~係結志街同嘉咸街一帶巡視業務,當然一定要去自己高推介既急凍鋪度入貨~

係中環,我一定會去勝興買急凍野,同埋魚蛋,雞翼,店仔細細但係都幾齊下,又平D,最緊要質素好好。



仲麻煩曬Q幫我買左順興咸蛋,香薰油,偽主婦幫我買既三希樓花椒油,杯幫我日本買既余市etc.....開始為星期6老公生日餐入貨同寫菜單了~~
@good frozen meat store in Central, preparing the Bday dinner in coming Saturday.


--是日tips:
1:買凍肉,記得問老闆娘有咩產地選擇,你想點煮話佢知,或者你想香d,林身d,佢會介紹俾你。
2. 如果係買牛扒類,你唔想一塊塊切好既,好似今次我想成舊牛排落去煎,你可以叫佢入去切俾你,你中意既厚度。
3. 買ribs,佢有長有短,而我今次買既rib一條有成隻手咁長,可以叫佢幫你切半,方便你拎返屋企煮。
4. 買ribs,美國既,會乾身d,硬淨d,巴西既會香d,淋身d。
5. 呢間凍肉鋪,我最中意入佢既黑毛豬火腿,鵝肝,白色魚蛋,魚片,雞翼,羊架,牛扒,海鮮雜錦包。
6. 呢度既海鮮雜錦包好正,多肉同鮮,d尤魚仔好正,我平時煮韓式雜錦海鮮烏冬,就咁加d落去煮就好好味。 或者可以清水,加一匙冬蔭公醬,加個公仔面,落荽茜蔥粒,加隻蛋係面,正~

今日買既:
1. US STEAK 1.85lb: $92.5




肉紋幾靚,外層有少少脂肪,我就會自己切少少落黎用黎煎油,香好多。



2. US PORK RIBS, 2.87LB: $109.1




3. SEAFOOD MIX, 1LB: $24 (大概,唔係好記得)




加左雜錦海鮮既宵夜~

急凍鋪對面仲有一間雜貨鋪,又係咩都有咁,我平時買咩調味料粉買唔到都會去佢度買~





勝興凍肉(25430729)


地址:中環結志街28號

1 則留言: