2017年12月13日 星期三

【親子共廚甜品時間】士多啤梨花荔枝奶凍—附食譜



最近都會在早上與小朋友一起準備一點簡單茶點。小朋友會很開心可以參與一起製作,也可以教小朋友食物知識,小朋友自己動手做,吃得特別香。嘻嘻。之前米米POOPOO不太好幸好自從轉飲含有pHF水解蛋白配方嘅雀巢®超級兒童能恩®4號奶粉(https://goo.gl/WhhF5s)後,米米腸胃改善咗,直到家陣仍然飲緊,皮膚及poo poo都十分理想呢~

今次介紹呢個士多啤梨花奶凍其實是家人生日,我想不如整士多啤梨整做花花嘅樣,加在奶凍入面,送給家人。

材料:
1. 荔枝味啫哩粉一盒
2. 雀巢®超級兒童能恩®4號奶—200毫升
3. 魚膠粉—3
4. —5毫升
5. 士多啤梨—3
6. 膠杯—3

做法:
1. 洗淨士多啤梨,可以切成花的形狀或是簡單切片。
2. 魚膠粉倒入水拌勻後用小火煮溶,再加入開調後的雀巢®超級兒童能恩®4號奶煮沸。
3. 倒入杯中,斜放,待涼後放入雪櫃冷藏凝固後取出。
4. 每杯奶凍,各放一粒士多啤梨花。
5. 依啫哩粉的包裝指示加入熱水拌勻。倒入奶凍杯中,蓋至士多啤梨的一半即可。
6. 放入雪櫃中冷藏至奶凍啫哩凝固,即可取出享用。
7. 淋上花奶更為美味。



#資料由雀巢防敏1000天計劃贊助 #士多啤梨花荔枝奶凍

沒有留言:

張貼留言