2017年12月12日 星期二

【簡易30分鐘食譜】香草忌廉蘑菇焗雞扒—附食譜



節就黎,米媽又點會唔分享多幾個快靚正既食譜俾大家,這次剛好KITCHENAID 送米媽一個不沾鍋連玻蓋,可原煲放進焗爐,只用一個煲就完成一個菜式。呢個焗雞扒,準連煮連焗都係30分鐘內,最緊要既係夠CREAMYJUICY,香口同埋大人小朋都食得。D 醬汁,可用黎配飯,意粉,小朋最愛既通心粉。 淨係煮呢個,已當係一個主菜。 呢個食譜既另一好處就係點煮都好味,加上份量可加可減,多人食既,就多D雞扒,2人晚餐,就買兩塊。都係咁煮。















材料:
1.   急凍去骨雞扒—3(970)
2.   煙肉—3(80)
3.   百里香(THYME)—6
4.   雞湯兩碗
5.   忌廉—100
6.   牛油—1湯匙
7.   黑椒碎—1茶匙
8.   海鹽—1茶匙
9.   麵粉—15
10.         紅蔥頭00一瓣切碎
11.         蒜頭一瓣切碎

做法:
1.   先將雞扒解凍洗淨抹乾,如太大塊,每塊切半,共6塊加入黑椒碎,海鹽略醃。煙肉切粒。蘑菇切片。
2.   平底鑊燒熱,加入煙肉炒至金黃色,取起備用。
3.   平底鑊加入牛油,雞扒,雞扒皮向底先煎至脆皮,約4分鐘,反轉煎另一面,加入一半香草同煎約3分鐘。取起備用。
4.   原鑊加入蘑菇炒軟,再加入蒜蓉,紅蔥頭,煙肉,香草略炒,加入麵粉炒勻。
5.   倒進雞湯,忌廉,煮滾後放入雞扒冚蓋熄火。
6.   放進已預熱180度焗爐焗10分鐘便完成。


米媽分享:
1.   雞湯,煙肉,以及醃雞扒時都已有一定既咸度,所並沒再調味,最試味時如需,大家可酌調味。
2.   個醬汁既稀稠,取決於麵粉多少,如想要好似湯汁類,麵粉少些,想濃稠些,就加多些麵粉。但建一開先不要下大家麵粉,可最後倒入雞湯煮滾後,再微調。可麵粉加少許水拌勻倒入去微調。
3.   焗爐時是因應雞扒的大小厚度去決定。愈小塊,煎以及焗的時都要相應縮短。

最後,希大家喜米媽的簡易食譜,你都煮得到的美味。 的請按讚,多轉發分享以能保收到米媽的更新。 謝謝大家~


沒有留言:

張貼留言