2017年6月15日 星期四

【米媽食譜】自製簡易健康手打烏冬--甘筍烏冬&菜心烏冬--附食譜





早呀,星期四喇! 米爸琴晚落左ORDER 早餐想食手打烏冬。
米媽係度幫緊佢PACK 聽日飯盒時忍唔住秒左佢一下當聽唔到。
米爸即刻轉頭對米米講:米,你想唔想食烏冬呀。
米一面天真:想呀
米爸: 你知唔知媽咪識整烏冬架,不如叫媽咪整俾我地食哎
米轉頭問我:媽咪,我地一齊整烏冬好唔好呀,妹妹想食呀。
米媽:………..你叫爸b洗碗,媽咪同你一齊整。
於是….琴晚就用左99時時間整左甘筍同菜心烏冬,因為甘筍同菜心淨左D~~(善用廚餘~~)

好在有Bosch OptiMUM 廚師機幫手整,唔駛用腳踩N咁多轉,直接開機搓團,再用壓面機壓幾次後就切麵搞掂曬~~~ 除左要發酵果1小時,其實由開機到切完麵條,都係10分鐘既事黎~~~~快到你唔信。
平時整多少少,分好每餐份量,放入冰格,要想果時拎出黎就有自家製手打烏冬。








所以今朝食清烏冬,米果碗係昆布清湯配甘筍烏冬,米爸果碗係鰹魚汁冷烏冬(菜心) 見到咁靚色既自家製烏冬,真係會精神一振,人生充滿希望XD
俾埋食譜大家可以屋企試下自家製健康烏冬。有小朋友既更加要試=)
遲下有時間米媽先POSTBLOG ~
你地見到無得食都俾個LIKE,因為朝早7點煮完米未訓醒有時間快手打下食譜開心些牙~~
材料:
1.
低筋麵粉(過篩)-150
2.
蒸熟甘筍蓉(放涼)-50毫升
3.
—20毫升
3.
-9
4.
保鮮袋-一個
製法:
1. 全部材料倒入盤內,開SPEED 35分鐘攪拌成團後,麵團拿出來搓成圓形
2. 將麵團放入保鮮袋內放置1小時
(
這個靜置過程是令麵團變得柔軟,更容易按壓伸展。你會看到前後的分別,剛成麵團時比較乾燥,放置後變得有光澤水分及軟身。)
3. 放置1小時後,先把麵團切成平均2等份,先插上意粉配件壓麵器,先灑些麵粉於壓麵的齒輪位,然後把一份的烏冬麵團放入,壓平後,對摺再放入機內壓平,重覆3次。就完成麵皮的部分,其餘兩份麵團也是一樣。
4.之後就換切麵器插入廚師機中,灑些麵粉於齒輪位,把麵皮放入,自動就會切成麵條。
5. 煮一鍋水,滾起後,下烏冬煮至熟,撈起過冷河即完成。
6.
可以準備多些,分成每餐份量放入冰格,吃時直接取出放入滾水內煮熟撈起。 (不用解凍)


 如沒有廚機,可依以下方法:
製法:
1. 先將鹽溶於水裡,之後準備一個盤,將鹽水,麵粉倒入盤裡,用手搓揉至成一個均勻,光滑的麵團,過程約10-15分鐘。(不用撻,用手攪拌均勻就可以。)

 2. 將麵團搓成圓形後放入保鮮袋內放置1小時
--這個靜置過程是令麵團變得柔軟,更容易按壓伸展。你會看到前後的分別,剛成麵團時比較乾燥,放置後變得有光澤水分及軟身。

3. 放置1小時後,不用從保鮮袋取出麵團,直接放在地板上,用腳將麵團踩平,踩平後把麵團拿出來,左右向中間對摺後,再上下向中間對摺之後就重新放入保鮮袋裡,放在地下用腳板把麵團壓平,再取出把麵團對摺,放入保鮮袋,再用腳踩平,總共總覆這個步驟3次,之後就可以在工作台上灑粉,把麵團取出放在工作台上,用麵桿把麵團轆平,直接你想要的厚度,之後再在烏冬麵皮上,灑上厚厚的麵粉,防止麵皮容易黏在一起。

--這個用腳踩平麵團的過程是比較省力及時間的方法,如果不想的話,可以直接在工作台上,灑麵粉,用麵桿把麵團轆至平均厚度後,對摺,再轆平,重覆3次。

4.將麵皮卷起,用膠刮或是刀切出你喜歡的厚度。 
5. 煮一鍋水,加少許鹽,滾起後,下烏冬,煮至熟,撈起過冷河即完成。

--TIPS
1. 薄力粉即低筋粉(Cake Flour):
蛋白質含量約 7%至 9%,筋性比較低。適合做一些鬆軟蛋糕

2. 我用江別製粉的北海道全麥麵粉,所以不知道其他牌子麵粉的效果是否一樣。這個麵粉牌子的網頁,http://item.rakuten.co.jp/kenkocom/x212460h/
另一個常用的日清麵粉網頁,

3. 手打烏冬的步驟有簡有繁,我選擇簡易版,各烏冬食譜也大同小異,有兩種做法,一種是只要放置一次時間就可以進行壓麵皮步驟,另一種就是要放置兩次時間,第一次放置30分鐘後拿出來再搓勻後,再放置多一次,約20分鐘,才進行下一個壓麵皮步驟。兩種都試過,分別不同。依大家方便啦~

4. 不用保鮮袋的話,可以使用米袋,或揉麵團袋,只要將麵粉,鹽水放入麵團袋裡,綁好直接在袋內搓揉,成團後直接在袋入放置足夠時間就可以進行入一個步驟。

5.用腳踩麵團的參考連結

沒有留言:

張貼留言