2017年5月22日 星期一

【米媽食譜】15分鐘超濃郁零調味羅宋湯-附食譜





咳咳,米媽其實無打算打食譜架因為只係米米既家常菜又極求其快手既一樣餸但係大家都好好奇點樣15分鐘就可以煮到濃郁好味既羅宋,最緊要係淨係材料,加水,就煮到,真係咁簡單,唔駛落茄膏!唔駛落鹽!落任何野。 所以好岩幼兒小朋友食,又適合想食得健康既大人老人家食。




材料就係咁,切粒。


炒完加水,大火15分鐘...

完成~~~

材料真係隨意同埋又唔駛多。
材料: (2碗份量)
1.    甘筍粒---1/4
2.    西芹粒---2湯匙
3.    大蕃茄切粒兩個
4.    薯仔粒半個
5.    牛柳肉切粒—100 (大約10)
6.    蒜頭去衣拍扁—2
7.    —1茶匙
8.    ---1L


做法:
1.    全部材料洗淨切小粒。
2.    煲仔下油,燒熱後下蒜頭略炒兩下,加入牛肉粒快炒再倒入全部材料,炒1分鐘。
3.    加水,大火煮滾後,轉中大火冚蓋煮15分鐘或濃縮便熄火。

米媽技巧分享:
1.    幼兒食,可以全部切細粒,BB食,可以煮好攪成湯羹,大朋友大人食,可以視乎想食既大小口感。 十分有彈性。
2.    這個菜式可以當一餐,因為有薯仔,也是澱粉質,不吃飯也不要緊。如果當菜,可以加少些水,煮濃稠些就是一個餸。
3.    這食譜十分健康,就算大人吃,或是體重管理中人士也十分適合而且美味飽肚,加上黑椒,鹽,辣椒等更美味。


食譜由面書絲.房菜提供



沒有留言:

張貼留言