2012年9月18日 星期二

女為悅己者容,購鞋篇-Zalora


我承認,我十分熱衷於買鞋...多得媽味的優良傳統,只有我和她長得一樣迷你。。高多兩分都沒有。所以對於可以把自己著得更修長,更美的鞋更抵抗不了擁有它的慾望。



我都十分喜歡冒險,上至席席沒聞的街邊貨,下至貴到肉赤的靚靚鞋。。只要看中了。。都願意一試。對於無試過既鞋,但又覺得好靚。。如果係平過300蚊。。我都會直接帶佢地返屋企~


今次係上網發現了ZALORA呢個網站,做緊清貨,而我見佢有好多唔同類型既鞋款,google過人地對佢既feedback都唔錯,除左FREE SHIPPING,仲可以有30日FREE RETURN!,無論係唔岩款,唔岩心水,咩原因都可以換或者退錢!


我同我友人魚仔,即刻上去睇佢清貨單入面既鞋。。。真係好多款好靚,仲要好多都10-80%off....

我地兩個都忍唔到手。。。平均一對都係$200,個網頁仲有每對鞋既size reference,一定唔會買錯size。 最後,我都選了6對,由高至低既鞋都有選到(上圖得5對,因為仲有一對送貨中)~ 由選到落單,到送到我公司,都只是用了4天。。。而且中間兩天他們亦打電話來確實一次送貨地址及查詢什麼時候方便送貨,令我有驚喜呢。



要說的是。。。通常平貨仔,加上網購,都預計10對有8對不合期望,但是這次完全錯了,5對送到,都合我心意!5對都大愛,除了左手邊兩對因為太高的關係,所以size有些不合,太少了點,既然是可以退款的,就退完再買過吧。



其餘這3對,將會是我這幾天的造型之一,左手邊兩對,鞋型剛好,2寸鞋跟,十分討人喜愛及有穩定感。而右手邊的一對平底橙色,雖然不是我會買的顏色,但這對又出乎意料的鮮亮。 值得再為這間店加分的是,他們的鞋,好似右邊這對,更附送額外的蝴蝶扣,你就算弄掉了,還可以替換呢。
之前提到那兩對呎寸不合,於是就直接打去詢問如何退款,cs很有禮貌,很有用。只要email他們幾時想他們來PICK UP及填一張退款order就可以了。我亦安排了兩天後退貨~

我喜歡漂亮,所以喜歡買漂亮的東西,女人,愛自己多一點,才會更有自信呢~

以下是這間店的網頁:



沒有留言:

張貼留言