2016年12月22日 星期四

【打工仔30分鐘快速料理】叉燒醬烤豬頸肉-附食譜


枚頭叉燒大家食得多,其他用叉燒醬去醃其他肉類都一樣得,口感同味道都會各有特色架。

今次教呢個,又係非常簡單,一兩個材料同步驟就可以煮到好味又易送飯既叉燒醬烤豬頸肉,加個白飯或者米粉,瀨粉一齊食,會食唔停口。無論屋企多人定小人開飯,放工先買黎煮,都十分方便,又可以煮多D,用來帶飯盒,一定會令同事羨慕~~~


我中意用豬頸肉,因為豬頸肉有油脂分佈,烤焗後,唔會太乾身,仍然充滿肉汁,夠Juicy~







材料:
1.    豬頸肉-1(200) 或隨意
2.    叉燒醬—80
3.    紹興油—50

做法:
1.    豬頸肉洗淨,加入叉燒醬及紹興酒拌勻略醃。(可以醃過夜)
2.    烤盤鋪上錫紙,再放置烤架,把豬頸肉放上,然後淋上一半醃料。
3.    放入已預熱250度的焗爐先焗10分鐘,然後反轉,淋上剩餘醬汁,焗10-15分鐘至有焦炭脆邊以及熟透。取出斜切上碟便完成。


沒有留言:

張貼留言