2015年1月30日 星期五

小米媽產後搣甩20磅減肥史-Day 1


小米媽其實生小米之前都唔係真係好瘦啦,但因為貪靚同非一般既一套想法,覺得肥就係對自己身體唔住,所以都保持住一定程度既身型,在110磅左右,起碼都可以多啲衫著。加上我本身太愛食,食既份量多過小米爸,就算飽,好味既我都會照放入口架。
更新文連結:

小米媽摵甩20磅減肥史Day 36--成績9.8磅


同埋小米媽又係易肥體質,飲水都會肥,但又太愛吃,唔可以因為肥而唔吃,所以只有靠住做運動去抵消返D卡路里。
不過有左小米後就大穫喇,食得好放肆,記得試過10分鐘食完兩盒家庭裝既雪糕,小米爸都搖頭~ 最後咪有埋妊娠糖尿都算自己找來的,後來都算因禍得福,一定要戒口,所以體重都無再增加。

我有小米之前剛去完旅行回來後就磅到118磅。那時候穿衣服已經有點難度了啦,但想著回港後一定會多做運動減掉,不過誰知道即刻有了小米,那8磅就要跟著我嚕,,直到生時,就磅到145!
生完小米後兩日,就已經沒有了10磅。所以說,仍然有17磅我要自己負責任,再加上生前的8磅,就是25磅耶!
恃著自己全人奶,坐月時又辛苦,所以很快的就由145磅,趺到125磅,總共沒有了20磅啦。
那麼仍然有7磅,感覺會很易減掉啦。誰知道我坐完月出關當然四處去吃去慶祝,開心食就更容易體重標升….回升到131><
想著可以靠自己意志,做運動吃少一點就可以吧。其實是不行的!一心想著要餵人奶怕沒營養為藉口,便狂食,所以小米媽現在很胖啦,胖到都沒有自信了,而且不能著回以前的褲及衫呢,像小米面圓圓的。
所以,昨天,突然覺得不可以再這樣放任自己了,我想要變回以前的自己,而且令身體更健康,以後要和小米做漂亮的姊妹花~~!
於是我就參加了朋友介紹的營養師。因為她成功減了二十多磅啦!
我要食得對做得食,而且花錢去找人監察自己,對我來說會比較有效。因為我是喜歡被人鬧被人管的類型啦,更可況花了錢就好像一定要做點什麼,不然就好像會肉痛,(而且我是先斬後奏用米爸的附屬於一筆過付,才告訴他的,可見我決心多大,哈哈哈哈….米爸,你要支持我喔=)

米媽都知道絲房菜的粉絲都有一部分是懷孕中或是剛生完啦。所以大家一齊努力減肥,齊齊做過漂亮FITFIT的師奶仔或湊仔婆~~~
做女人,一定要對自己好,漂漂亮亮的,知道嗎?!!我相信沒有人不愛漂亮的!

現在米媽就狠狠地開個減肥史全紀錄,目標90天後減掉20!
我會把營養師教我的餐單及份量安排和大家分享,你們喜歡的也做個參考!
先來食物換算表。

營養師很喜歡用換算表來計算份量,食物的種類就可以自己選擇,彈性很高呢。而且也有一些外出餐廳吃飯的種類換算,告訴你吃多少。










三份五穀就等於一平碗飯碗。
一份肉類就是一隻麻雀大小的份量
一份菜就依菜的種類計一至兩平碗份量
一份脂肪就等於一茶平匙的油
一份奶,就於250ML 的份量,即係一杯tall size的咖啡杯。
而這個就是我一開始要跟的營養餐份量。



29-1-2015
晚餐: 肉片炒白菜仔,一碗飯,一個水果。
我怎樣煮?
食譜:
肉片用生抽,鹽,胡椒粉,生粉醃完後,先下一茶匙油,煎香後,盛起,再把白菜仔下鑊,加蒜蓉,加水炒勻,煮至差不多熟時,再加入肉片炒勻就可以上碟。


30-1-2015 Day 1
早餐:
Starbucks vanilla latte sugar free skimmed milk decaf, tall size 1
無糖豆漿,1
牛油烘多士-兩片 (一茶匙牛油搽方包,焗5分鐘)

午餐就會是
蕃茄炒肉片,烚波菜兩碗,飯一碗。

而一天的運動量,就是最少15分鐘的運動
營養師教,如果沒時間,就在家裡快一點的原地踏步 15分鐘就足夠。我昨晚有做,都真的流汗啦。
一天要飲最少8杯水
可以飲無糖咖啡及檸茶,無糖的茶等。


好了,交代完畢,都希望大家都可以學多一點知識一起減呀~~
大家一起支持我呀!!!!!

沒有留言:

張貼留言