2012年4月5日 星期四

英雄莫問出處-雜魚湯


我們習慣了每次晚飯都飲湯,今晚想飲魚湯但明白工人未必煮到自己想的效果,於是自己走去街市買料。我想飲奶白色的魚湯,要鮮甜及魚味重得黎唔腥。所以一定要買豬骨,幼身的,不能買粗骨,因為只有幼身的豬骨才可以熬成奶白色的湯。

其實煮餸可以有很多變化,不用拘泥於食譜才有樂趣。之後走去魚檔原本只想買一種魚煲湯,後來老闆娘說煲魚湯的魚有4款,我買了3款共20條才50元!..

由於便宜的關係...當然要回家自己劏魚...20條..所以我說..自己為食可以不怕辛苦。
劏魚時間花了不少時間,幸好自己還記得劏刀的技巧。
煮法先將豬骨飛水,另外用彊煎香魚的表面盛起。

煲滾水然後放豬骨放彊等佢滾起再落20條魚同滾,我喜歡加幾粒瑤柱,煲約3-4小時,湯由水變成奶白色,夠味便可以熄火。

用隔渣布隔走魚渣,只取湯加入娃娃菜,再加入豆腐即可。
我沒有落調味料已夠鮮甜,如果想提味可以落少少鹽。








一大煲既湯..每人飲最少3碗...煮餸的人不是很幸福嗎~

沒有留言:

張貼留言